hey guys ! . welcome to my belog miss yaya .. dh singgah di sini jangan lha lupe follow saia punye belog aek ! .. uke lha , pada sesiapa yunk dh follow my belog tuh makasyeh bebanyak eak ! . . visit my blog again yea to reading entry terbaru saia . . daaa ! ~

Monday 4 June 2012

*♥* oppa saranghae *♥*


annyeonghaseyo ! .. aceehh , ckap korea sat walaupun ta sberapa mahir sangat ! ..
nk tahu knapa perempuan ramai yg minat ngn band @ pelakon korea ?

ngy aq maybe depa tuh comey + ensem + pandai menari + suara sedap ! .. kalau boleyh 
senaraikn ta abis lha cita aq neyh .. 


no min woo
omey ta ? .. bgy aq dy cute sngat .. msa aq tngk bnd BOYFRIEND brlakon
dlm cita
coffee prince .. dy jdy perempuan .. wah, lagi lha comeyh ..


lee joon ki
ehehe . frt time aq minat dy msa dy brlakon dlm cita MY GIRL , dy ensem gila
masa t2 .. tpy syng ar dy bkny hero dlm cita tuh .. sedeyh ! .. cita prtama korea
yang aq tngk cita
MY GIRL .. ta salah aq masa tuh aq bwu umo 10 tahun ! ..
terpengaruh dngn kak aq yg baru umo 12 thn ! .. heheh .


choi min ho
haa ? . neyh bkn lee min ho (BOF) tuh lha , neyh min ho SHINEE , pagi tuh msa aq
nak masuk klas kt meja aq da satu surat , budak t2 tulis macam neyh ..
 * kau paham ke
K-pop kata apa ? , kalau ta pham ,baik jgn suka sngt sbelom selidik , *
.. pstu dy kta agy .
*jgn minat lau dri 'shinee' krana mereka memuja syaitan .. contohnya lucifer ..*
aq nek geram ngn budak neyh .. btw , thnx nsihatkn aq .. tpy , aq bkny taksub sngt ngn depa ..
aq just minat besa2 saja ..



jung younghwa 
yg neyh plak aq suka suara dy .. sedap sngat .. msa dy rap agy lha best ..
CNBLUE mmng best lha .. ! .. 

ramai g lha yg aq minat , tpy ta kan nk kna cita suma kt sini .. ta best lha an .. tpy ,
aq nek jelous bla org minat kt org yg aq ska . mksud aq org2 korea neyh lha ..
ta taw awd aq jelous sngt .. lst kli aq gtaw dry aq sndri ..

biar lha depa minat band korea , jgn sampai band korea yg aq minat tuh ,
minat kat depa suda ..

bye suma .. aq da kerja nk buat ,, daaa !


6 comments:

  1. Okay , aku nak comment !

    Pompuan minat Korea sebab dia gedik , kecuali aku . HAHAHAHA XXD

    No Min Woo , tak comel pun . Hg suka kat dia sbb dia baru Form5 . Ada chance nak ngorat . HAHAHAH XXD .

    Lee Joon Ki , biasa ja . Aku tak kenaii . takmau komen lebih-2 . marah pulak hg satgi .

    Choi Min Ho , awt ramai sgt minat dia ? Okayokay , minat pi lah . janji tak kacau DONGHAE aku .

    Jung Yonghwa , boleh laaa . Hat ny paling hensem pun dari yg hg minat semua ny . . tpi takleh lawan DONGHAE aku yg comel plus cute plus superb plus handsome gila . . . HAHAHA .


    p/s : Maaf kalau komen saya mengguris hati pembaca . Bercomment sekadar hiburan lha katakan . Tpi DONGHAE aku punya . Kau curi , tembak aku ! Kbye Miss Yaya :D

    Last of All , nice post :)

    ReplyDelete
  2. atudia .. kalw boleyh komen tuuuhh ..
    no min woo , yaka ? .. bgy aq cute . yaa .. mmng nk ngorat tpy rsany ta brjaya kowt ..

    lee joon ki , ta kn ta knai , hg ta tngk my girl ka haa ? ..

    choi min ho , hg neyh pown .. dh dy comey mmng lha ramai org minat .. DONGHAE ? .. hg taw na ta da org kcaw dy ..

    jung younghwa , yayaa .. DONGHAE agy ,, dy kn dh da aweks .. hg p mintak aweks dy tuh jdik kak angkat hg ..

    ReplyDelete
  3. Tak-3 . Hg pilih TAK COMEL . Lee joon ki tu takperasan sgt .
    Tapi apaapa pun DONGHAE la comel . Hg jgn menafikan !
    Btw , dah rasmi dah pun aweks dia jadi kak angkat aku . hewhew :*

    ReplyDelete
  4. deret ! .. aq pnya suma TAK cOMEL ! .. meluat meluat !
    bla msa plk aweks dy tuh jdik kak angkt hg ar .. ta msuk srat khabr @ tv pown ??

    ReplyDelete
  5. Privasi la weii . Kalau masuk paper ke tv popular lha aku . Tak psl2 paparazzi asyik serbu aku sebab nak autograf la , tnye itu ini psl kakak n abg aku yg comel tuu :D

    ReplyDelete
  6. alamkk ! , pyah gak ar .. haha .. beruntung lha hg .. cm ngn pa g .. sikit - sikit dh lha perasan tuh .. hadoii ..

    ReplyDelete